Bestellen/betalen/retourneren

    Onze bestellingen worden in de regel bezorgd door PostNL. Afhankelijk van uw woonplaats kunnen wij kiezen voor een andere vervoerder. Als een bestelling niet door de brievenbus past, wordt deze als pakket verzonden. Pakketten worden over het algemeen later op de dag bezorgd dan de brievenbuspost.

    Als u voor 16:00 uur op een werkdag bestelt en wij hebben de betaling ontvangen, leveren wij uw pakket - mits op voorraad - normaliter dezelfde dag nog af bij PostNL. Als uw bestelling, of deel van uw bestelling niet direct leverbaar is, sturen wij uw bestelling pas op zodra wij alle producten op vooraad hebben.

    Verzend- en handling-kosten Nederland 4.95, België 10.95. Wij leveren uitsluitend naar de landen die u in de winkelwagen kunt selecteren!

    Ophalen van bestellingen is helaas niet mogelijk.

    Levertijden

    Bestellingen waarvan alle artikelen op voorraad zijn worden zoveel mogelijk dezelfde dag (indien besteld voor 16.00 uur) of de dag erna (indien besteld na 16.00 uur) overgedragen aan PostNL. Meestal duurt het dan nog 1 tot 2 werkdagen voordat PostNL de bestelling bij u heeft bezorgd. Bij grote drukte kan het een dag langer duren voordat wij uw bestelling klaarmaken en versturen en dan kan het 2 tot 3 werkdagen duren voordat u uw bestelling thuis heeft.

    In de maanden december en januari zijn de levertijden 1 dag langer dan u van ons gewend bent. Want dan is het altijd drukker. Bestel in december en januari op tijd!

    Betalen

    U dient uw bestelling vooraf te betalen. Dit kan online met Paypal (of met credit card) of via uw eigen bank met iDEAL (indien uw bank iDEAL-betalingen ondersteunt). U kunt ook vooraf betalen via een andere (offline) betaalmethode. In dat geval worden de artikelen pas voor u gereserveerd als de betaling bij ons binnen is.

    Als u vooraf via een offline betaalmethode wilt betalen dan dient u bij uw betaling het bestelnummer te vermelden. Bestellingen die niet binnen 10 kalenderdagen zijn betaald worden automatisch geannuleerd. Onze bankgegevens:

    ING Bank
    Rekeningnummer: NL42INGB0006125784 t.n.v. Hackerstore
    BIC: INGBNL2A
    IBAN: NL42INGB0006125784

    Retourneren

    U kunt zonder opgaaf van redenen elk artikel behalve halfgeleiders en boeken binnen 14 dagen na ontvangst retourneren. U krijgt dan voor de geretourneerde artikelen uw geld terug. Het terugstorten van uw geld kan 30 kalenderdagen in beslag nemen.

    De verzendkosten voor het retourneren van artikelen zijn voor uw eigen rekening.

    Om het herroepingsrecht uit te oefenen, moet u ons Hackerstore, Smakterweg 25A, Venray van te voren via een ondubbelzinnige verklaring (schriftelijk per post of e-mail naar info@hackerstore.nl) op de hoogte stellen van uw beslissing de overeenkomst te herroepen. Vermeldt altijd het bestelnummer (nummer begint met 12).

    U krijgt van ons een ontvangstbevestiging van uw e-mail of brief en u kunt vervolgens uw artikelen (ongebruikt en in onbeschadigde en ongeopende verpakking!) retourneren naar:

    Hackerstore
    Smakterweg 25A
    5804AE Venray

    Voeg altijd een briefje met het bestelnummer erop geschreven bij de artikelen.

    Het herroepingsrecht geldt alleen voor particulieren. U kunt alleen artikelen retourneren als u die als consument heeft besteld, niet als bedrijf of instelling.

    Artikelen waarvan de verpakking is geopend, halfgeleiders en boeken komen uitdrukkelijk niet in aanmerking voor dit retourrecht.

     

    Garantie

    Als een product binnen 6 maanden defect raakt door fabrieksfouten of door het vervoer naar u toe, dan kunt u garantie claimen. U moet van te voren contact met ons opnemen voordat u garantie gaat claimen.

    Om garantie te claimen dient u het defecte product naar ons op te sturen in een deugdelijke verpakking. Elektronica-onderdelen en bestukte printplaten dienen verpakt te zijn in anti-statisch materiaal.

    Ongeoorloofd gebruik van het product zoals het foutief aansluiten van de voedingspanning, omwisselen van polariteiten van onderdelen of mechanische druk uitoefenen op onderdelen vallen niet onder de garantie. Alle onderdelen die u gebruikt dient u zelf in een anti-statische omgeving te behandelen.

    Producten onder garantie worden door ons in onze eigen workshop gerepareerd of kosteloos vervangen door een ander (werkend) exemplaar. Wij behouden ons het recht voor om het aankoopbedrag aan u te retourneren indien het artikel niet meer gerepareerd kan worden.

    Indien de garantieclaim niet terecht blijkt te zijn brengen wij u 5 euro handling-kosten in rekening. Dit is vervelend voor u maar wij krijgen helaas vaak onderdelen geretourneerd die nog goed werken en het kost ons tijd en moeite om die onderdelen te testen en weer naar u terug te sturen.
    Als u twijfelt of een onderdeel werkt of u weet het niet zeker vraag ons dan a.u.b. om hulp voordat u garantie gaat claimen. Vaak is het onderdeel niet defect en is het een kwestie van juist aansturen, aansluiten of programmeren. Wij willen u daar graag bij helpen.

    Klachten

    Heeft u een klacht over onze service of één van onze producten? Om deze klacht zo snel mogelijk op te kunnen lossen, adviseren wij u om een bericht te sturen via ons contactformulier.

    Uiteraard is er ook de mogelijkheid om uw klacht schriftelijk in te dienen. U kunt uw klacht onder vermelding van uw e-mailadres en telefoonnummer opsturen naar:

    Hackerstore
    T.a.v. afdeling klachten
    Smakterweg 25a
    5804AE Venray

    U ontvangt binnen 7 kalenderdagen telefonisch of via de e-mail een reactie.